Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Creative reader - 18 juli 2011 21:52

Tittar in lite snabbt och säger hej bara.

Har suttit och chattat endel och nu tänkte jag ta en paus och sätta mig i soffan med en glass.. Frågan är om d blir film, tv eller bok.

Lutar åt bok eftesom jag misstänker att jag är för lat för att koppla in dvdn. *S*

Har inte hänt så mycket idag.

Klassisk måndag..

Disk, tvätt.. lite träning.. endel tv.. massa läsande (men d är mest på "semestern") och chatt.. Naturligtvis har det regnat oxå..

Imorrn är d handla som gäller..

Gillar verligen inte att vecko handla. Gillar inte att köpa frukt som ska hålla en hel vecka.. och vem säger att jag är sugen på päron på fredag bara för att jag är d idag?

F-n vad jag hatar att vara så beroende..

Men jag klarar mig =)

Nu smiter jag..

Trevlig kväll

kramiz

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards