Alla inlägg den 12 april 2011

Av Creative reader - 12 april 2011 17:41

Googlade större delen av dagen igår för att höra vad folk hade att säga om att byta från p-piller till cerazette..

Och snacka resultat jag hittade..

Verkar antingen vara en gåva från himlen eller ett levande h-vete.

Vissa fick inga biverkningar what so ever medan andra fick värsta finnarna.. gick upp massor i vikt och nån stackare blödde i månader och värsta humörsvängningarna.

Verkade inte göra nån skillnad om dom hade haft andra preventivmedel utan biverkningar.

verkar verkligen vara totalt individuellt..

Så bara hålla tummarna och hoppas att jag är en av dom som har tur..

För att ha massa finnar.. gå upp hur mycket som helst i vikt.. gråta för ingenting och ha mens i månader... Nääää inget för mig..

Har dock märkt att hyn har sett bättre dagar.. Men ÄN är d ingen katastrof..

Hoppas d går bra.. Hoppas hoppas hoppas...

Sköt om er =)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards