Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Creative reader - 9 februari 2011 10:33

Hej hej..

Här kommer första uppdateringen från mig på rätt länge känns det som.

Egentligen har det inte hänt så mycket.

Jag och G har pysslat lite med min dator.. Justerat mail och lite annat.. Vi spelar endel på xbox 360 och läser endel.

Jag har börjat på en rysk fantasyserie som jag kanske komer att skriva om lite senare.

Men det som har vart lite i fokus har förstått varit tatueringen.

Tänkte ni kanske var nyfikna på hur det gick med den.

Måndag förra veckan beslöt jag för att ringa vårdcentralen.

Och där fick jag tipset (över telefon) att smörja med hydrokortison kräm som finns receptfritt på apoteket. Och det fungerar! Utslagen är nästan helt borta och jag räknar med att bara behöva smörja veckan ut så är dom helt borta sen.

Men annars är d rätt dött.

Har hamnat lite i en svacka. (gör ju d ibland)

Jag blir så sabla instängd ibland.

Och det känns.

Ibland behöver man variation i livet.

Nåt kul helt enkelt.

Men jag brukar säga att det man inte har får man skaffa sig.

Så jag försöker hitta nya vägar att roa mig.

Förhoppningsvis kommer d bla innebära att jag börjar måla igen.

Tavlorna jag lägger ur  här har några år på nacken, men jag hoppas ni gillar dom.

Hoppas att hitta inspiration att börja skriva oxå.. Brukar få d när jag läser mycket.

Men största positivia (utöver G och alla mina underbara chattvänner och familjen) är att jag två mornar i rad har fått vakna till solsken och blå himmel..

Tänk vad lite ljus kan göra för humöret.

Jag vill ha vår nuuuuuu.. *S*

Hoppas hi har det bra.

Kramiz allihopa

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards