Alla inlägg den 6 november 2011

Av Creative reader - 6 november 2011 23:23

Hejsan svejsan

Här kommer ett litet annorlunda inlägg från mitt lag =)

Jag tänkte nämligen lägga in två länkar.

Den ena går till en sida där G och jag visar upp karaktärer vi har byggt i soul calibur 4.

Vissa har vi skapat ur fantasin andra har vi "klonat" från tex Marvel och liknande.

Måste nog säga att en av sakerna jag gillar bäst i soul är just att man kan skapa sina egna karaktärer.

Vi kommer nog lägga in fler eftersom och då kommer jag länka dom här =)

Hoppas ni tycker om dom =)

http://8wayrun.com/threads/our-cas-characters-own-designs-and-clones.8881/


Den andra länken är oxå soul relaterad.

En video på you tube där några har skapat en "Voldo Dance"

Den var så bra gjord att jag bara kände jag var tvungen göra lite reklam för den.

http://www.youtube.com/watch?v=JB17m79SBdg&feature=player_embedded#!


Annars kämpar jag på med ryggen.

Har fått ett nytt schema av sjukgymnasten.

Imorrn får jag förresten tillbaka min egna dator.. Som min kanske minns kraschade den och jag har fått ta över en från G, men nu har min kusin kollat på den och fixat lite så förhoppningsvis ska d funka nu..

Vi ska kanske installera den i helgen.. OM vi hinner för allt spelande ;)

Hoppas ni har haft en trevlig helg.

Kramiz =)

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards