Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

här har ni mig igen

Av Creative reader - 10 juni 2010 17:48

Hej igen..

Länge sen sist.. (not)

Så vad har hunnit hända sen igår?

Tja.. Idag har d vart varmt och soligt så jag har faktiskt legat ute och solat för ovanlighetsskull.. Jag är inte solar i vanliga fall..

Sen efter det tog jag en för lång promenad..

Jag vann över fobin men nu strejkar fötterna.. Får se om det alls blir nån prommis imorrn.. Inte skönt..

Men d va sååååå värt d.. =D

Loggade in på alias idag.

Hade tyvärr ett rätt otrevligt medelande...

Hur kommer d sig att dom som börjar smörigast ofta blir bland dom otrevligaste???

Anledningen att han är förbannad?

Jag frågade om dikterna han skickade var hans egna....

Visst va jag hemsk som frågade det????

Jag va ju nyfiken eftersom jag skriver själv och hade dom varit hans så hade jag blivit ruggigt imponerad.. Men d spelar väl ingen roll att d är nån annan som har skrivit dom? Visar ju bara att han har bra smak..

Men han tycker jag är oförskämd och otacksam..

Jösses...

Går ju inte att prata med nån som är så ombytlig och blir aggressiv när man inte ger den xakta responsen han förväntar sig...

suckar tungt..

Fattar inte att jag orkar bry mig...

Dags att kila igen..

Blir solo kväll så d blir nog några timmar vid datan..

Sköt om er.

Kram =)

 
 
Ingen bild

hollywood

30 juni 2010 20:23

hejsan
väntar lite på en uppdatering.inte nån sen början av månaden.kommer väl snart en.
*kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Creative reader - Torsdag 2 maj 08:10

    In today's "in the Spotlight" I have the huge honor of having a chat with Paul Kaiser from "Kaiser and the Machines of Creation"   Hi Paul and Thank you for spending this time with us..   Who is Paul Kaiser? • I am a father of a...

Av Creative reader - Tisdag 30 april 10:19

  This Broken Heart   Help me heal this broken heart I don't even know where to start so many pieces on the floor I can't take this any more   Another tear another smile I turn away you don't ask why I'm silent but my hea...

Av Creative reader - 19 augusti 2022 12:00

  Words   Words like hammers pounded her like fists destroying her from within no bruises but still bleeding    #twitter #dikt #poem ...

Av Creative reader - 18 augusti 2022 20:05

  In the Shadow   In the shadow of your black soul she is freezing without knowing why dying with a smile believing this is love    #Twitter #poem #dikt   ...

Av Creative reader - 16 augusti 2022 18:36

  Your kiss   your kiss lingers in my memory on my lips I sigh remember and I long for the pain of your kiss goodbye to once again taste your lips when you return      #Twitter #Dikt #Poem ...

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards