Alla inlägg den 11 mars 2019

Av Creative reader - 11 mars 2019 09:03

Hejsan svejsan.

Som ni kanske ser har det skett lite förändringar av min blogg.

Efter mycket funderande så har jag bestämt mig för att det kunde vara lite kul med en liten förnyelse.

Dels genom ett namnbyte (det känns som att detta passar mig bättre) och dels funderar jag på att testa skriva vissa av mina inlägg på engelska. Tex om smycken, smink eller liknande.

Nu kan jag tyvärr inte påstå att jag är överdrivet bra på engelska så ni får säkert mycket att skratta åt.

Men varför inte våga testa något nytt nångång?

Och vem vet, man kanske lockar tills sig nån ny läsare?

Dessutom är det ju alltid bra att hålla sin engelska igång.

Jag hoppas att ni kommer att gilla mina förändringar.

Kramiz   

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards