Direktlänk till inlägg 22 april 2010

lite babbel bara =)

Av Creative reader - 22 april 2010 16:03

Tjenna =)

Läget med alla idag?

Jag har det riktigt bra.

Det är ju torsdag så jag har i vanlig ordning vart in och fikat en sväng.

Dags för ett bokbyte så nu är det Jane Austens Emma jag läser.

Känner för lite mer romantiska böcker när jag sitter där och fikar.

Blir mysigare stämning då tycker jag.

Hade förstås på min nya korta jeansjacka.

Erkänner att jag kände mig riktigt nice i den trots att jag nu är en tjock gammal tant ;) (internskämt mellan mig och min chattkompis E)

Kan man klaga på en jacka som får en att se längre, smalare och dessutom bystigare ut??? (Är ju byggd som en planka så jag behöver all hjälp jag kan få ;) )

När jag satt där och myste med min bok och mitt fika så kom ett gäng från brandkåren in.

Spanade in en av dom lite xtra.. (Och NEJ inte på d sättet)

En gammal tjejkompis till mig är gift med en brandman som jobbar här i stan.

Har trott mig sett honom flera gånger men inte vart säker. Men nu vet jag iallafall att det är han. Är dock glad jag inte vågat gå fram tidigare för jag har tydligen döpt om honom insåg jag till min förskräckelse idag.

Tyvärr så umgås jag inte med min väninna längre.

Vi bor på olika orter och hon har fullt upp med hus barn jobb och allt som hör där till.

Men nu vågar jag iallafall gå fram till hennes man om jag råkar på honom fler gånger.

Annars är d rätt lungt..

Ska va solo ikväll (dvs utan G) om man bortser från alla härlig chattkompisar och pappa och hans sambo som tittar förbi runt sju tiden eller så.

Det va nog allt jag hade att säga idag.

Njut av livet =D

Ha d bäst!

 
 
Ingen bild

hollywood

22 april 2010 16:20

knas du är.alla är vi olika & ser olika ut.du är snygg som du är sådeså.men de är min åsikt de.*ler* låter mysigt sitta på kafé & läsa bok.får göra de någon dag. *kram*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Creative reader - 19 augusti 2022 12:00

  Words   Words like hammers pounded her like fists destroying her from within no bruises but still bleeding    #twitter #dikt #poem ...

Av Creative reader - 18 augusti 2022 20:05

  In the Shadow   In the shadow of your black soul she is freezing without knowing why dying with a smile believing this is love    #Twitter #poem #dikt   ...

Av Creative reader - 16 augusti 2022 18:36

  Your kiss   your kiss lingers in my memory on my lips I sigh remember and I long for the pain of your kiss goodbye to once again taste your lips when you return      #Twitter #Dikt #Poem ...

Av Creative reader - 7 juni 2022 07:32

  In silence   in silence the wounds you can't kiss turns to scars sealed away unhealed       ...

Av Creative reader - 10 februari 2022 08:56

  the kiss     I scream in silence drown in tears love should never be replaced by fear I want to kiss your cheek and not your eyes give me a hello and not a good bye    #suicidezero ...

Presentation


Hi

I'm Creative Reader
A Creative spirit from the north of Sweden
Here you will find my
Music
Poems
and
short stories
feel free to leave a comment/kommentar

Enjoy!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards